تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: کلینتون باز هم در یک رقابت انتخاباتی تقلب کرد

روز نو : دونالد ترامپ در توئیتی در واکنش به انتخابات اخیر تعیین رهبر جدید حزب دموکرات باز هم کلینتون را به تقلب انتخاباتی، این بار در این رقابت برای تضمین پیروزی فرد مورد نظرش متهم کرد.

 دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توئیت جدید خود مدعی شد، هیلاری کلینتون، رقیب سابقش از حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر، باز هم دست به تقلب انتخاباتی علیه رقیب هم‌حزبی‌اش سناتور برنی سندرز این بار در رقابت تعیین رئیس جدید کمیته ملی حزب دموکرات زده است.

رئیس جمهور آمریکا در این توئیت خود گفت که رای‌گیری برای تعیین رئیس کمیته ملی حزب دموکرات "همراه با تقلب" بوده است.

او در این توئیت نوشت: البته رقابت برای انتخاب رئیس جدید کمیته ملی دموکراتها کاملا همراه با تقلب بود. در این رقابت فرد مورد نظر برنی سندرز نیز مثل خود او هرگز شانسی برای پیروزی نداشت چرا که هیلاری کلینتون پیروزی تام پرز را می‌خواست.

این واکنش ترامپ بعد از آن مطرح شد که تام پرز، وزیر سابق کار آمریکا در رای‌گیری در اجلاس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا در آتلانتا اکثریت آرا را کسب کرده و رقیبش کیت الیسون را شکست داد.

در دومین دور رأی‎گیری که در این اجلاس انجام شد پرز توانست کیت الیسون، رقیب خود را با رأی ۲۰۰-۲۳۵ شکست دهد.

الیسون اولین مسلمان آمریکایی ‎است که به مجلس نمایندگان این کشور راه یافته و از حمایت برنی سندرز برخوردار بود.

در پی رأی بالای الیسون، او به عنوان معاون دبیرکل حزب دموکرات انتخاب شد و از اعضا خواست که متحد شوند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: کلینتون باز هم در یک رقابت انتخاباتی تقلب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..