تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت درخشان رئال مادرید با تعویض های طلایی زیدان

به گزارش ایرنا، یکشنبه شب و در ادامه هفته بیستم و چهارم لیگ باشگاه های اسپانیا، تیم ویارئال در ورزشگاه «ال مادریگال» میزبان رئال مادرید بود که این بازی تماشایی و پرگل با برتری 3 بر 2 کهکشانی ها به اتمام رسید.
در نیمه نخست تلاش دو تیم گلی در برنداشت، اما در 45 دقیقه دوم روند بازی تغییر کرد تا یکی از زیباترین دیدارهای فصل اخیر لالیگا شکل بگیرد.
در دقیقه 50 «مانوئل تیگورس» گل نخست ویارئال را به ثمر رساند و در دقیقه 56 «سدریک باکامبو» دومین گلزن میزبان لقب گرفت.
در ادامه، «زین الدین زیدان» سرمربی رئال مادرید «ایسکو» هافبک تهاجمی و خوش تکنیک تیمش را جایگزین «کاسمیرو» کرد که همین تعویض روند بازی را تغییر داد، چرا که ایسکو در میانه میدان سبب شد تا مادریدی ها بازی را از حریف پس بگیرند.
در دقیقه 64 «گرت بیل» با ضربه سر، یکی از گل های خورده رئال را جبران کرد و در دقیقه 74 «کریستیانو رونالدو» از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی 2 بر 2 کشاند.
در دقیقه 83 «آلوارو موراتا» که تنها لحظاتی از حضورش در میدان به عنوان یار تعویضی می گذشت، گل سوم رئال مادرید را به ثمر رساند تا پیروزی رئال را ثبت کند.
در نهایت رئال مادرید با برتری ارزشمند در این دیدار دشوار با 55 امتیاز صدر جدول رده بندی را از بارسلونا پس گرفت و ویارئال 39 امتیازی باقی ماند.
ورزشی**3783*شبس*1613*انتشار: عبدالله غفاری
خبرنگار: امیر میرزاییان

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت درخشان رئال مادرید با تعویض های طلایی زیدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..