تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینتر همچنان به دنبال هافبک رئال مادرید

به گزارش افکارنیوز،

در روزهایی که شایعه تلاش اینتر برای خرید خامس رودیگس از رئال مادرید به گوش می‌رسد، جیدونگ ژانگ، مالک نراتزوری به مادرید سفر و با فلورنتینو پرس، رئیس کهکشانی‌ها ملاقات کرد تا بر این شایعه دامن زده شود.

مالک چینی اینتر شنبه سفری به مادرید داشت و در زمین تمرینی والده‌بباس مادرید ضمن ملاقات با پرس، تمرینات شاگردان زین‌الدین زیدان را از نزدیک نظاره کرد.

خامس از ابتدای سال 2016، زمانی که زیدان جانشین رافائل بنیتس شد، از ترکیب اصلی کهکشانی‌ها خارج شده و به همین دلیل شایعات فراوانی درباره آینده‌اش منتشر شده است. با اینکه او گفته است که قصد ترک سانتیاگو برنابئو را ندارد اما بعید به نظر می‌رسد که یک فصل دیگر هم در جمع کهکشانی‌ها بماند.

در همین حال سایت CNN مدعی شده است باشگاه اینتر برای خرید خامس، سال گذشته 85 میلیون یورو به رئال پیشنهاد داد که رد شد. توتواسپورت هم نوشته است که اینتری‌ها ماه ژانویه سال 2017 این پیشنهاد را دوباره به رئالی‌ها ارائه کردند که باز هم مورد قبول آنها واقع نشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینتر همچنان به دنبال هافبک رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..