تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان هرمزگان میزبان ۲۰ شهید گمنان

مراسم استقبال از این شهدا ساعت ۱۵ از حرم شهدای گمنام تا امام زاده سید مظفر(ع) با حضور مردم شهید پرور شهرستان بندرعباس صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبدگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ اباذر سالاری فرمانده ناحیه بندرعباس در گفتگوی با خبرنگار بسیج بابیان اینکه استان هرمزگان ۲۰ شهید گمنام در روز سه شنبه می باشد گفت: مراسم استقبال از این شهدا ساعت ۱۵ از حرم شهدای گمنام تا امام زاده سید مظفر(ع) با خضور مردم شهید پرور شهرستان بندرعباس صورت می گیرد.
سالاری با بیان اینکه مراسم تشییع و تدفین ۸ تن از این شهدا در بخش های مختلف استان صورت می گیرد اظهار داشت: دو تن از شهدا در عصر چهار شنبه در شهر تازیان پایین، دو تن پنج شنبه صبح در دهستان شمیل، دو تن از این لاله های پرور عصر پنج شنبه در شهر تخت و دو تن دیگر از این شهدای بزگوار روز جمعه در شهر فین تشییع و تدفین صورت میگیرد.
فرمانده ناحیه بندرعباس گفت: آماده سازی مکان های تدفین این شهدا با حضور سردار باقر زاده رئس ستاد مفقودین در انجام می باشد.
سالاری افزود: به استقبال بی نظیر مردم جهت استقبال از این شهدا مراسم تشییع را در برخی از محلات و مساجد شهرستان و همچنین برخی از دانشگاه ها را با هماهنگی بسیج دانشجویی خواهیم داشت.
وی در پایان گفت: از تمام مردم شهید پرور استان دعوت به عمل می آید تا در این ایام فاطمیه با حضور پررنگی را در استقبال از این لاله های پرور داشته باشند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان هرمزگان میزبان ۲۰ شهید گمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..