تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عجیب ترین و اولین پارک حمام آب گرم دنیا در ژاپن ساخته می شود

عجیب ترین و اولین پارک حمام آب گرم دنیا در ژاپن ساخته می شود.


به گزارش   گروه وبگردی 20:30؛  اولین پارک حمام آب گرم در دنیا ساخته شد. بتازگی انتشار ویدئویی تبلیغاتی از این پارک در یوتیوب که در کمتر از چهار روز میلیون ها بار دیده شد جنجالی شده است و مردم نظرات بسیار زیادی در مورد ان میدهند و بسیار خوشحالند که چننی ایده جالبی در دست اجراست.

 
آیا تا بحال با خود تصور کرده اید در ارتفاع بالا بین زمین و آسمان باشید در حالیکه پاهای شما درون آب گرم قرار داشته باشد و انگار در حمام هستید؟شهردار شهری در ژاپن رویای شما را به واقعیت مبدل کرده است ! یاسوهیرو ناگانو، شهردار شهرستان بپو در کیوشو  واقع در جنوب ژاپن،در یک پیشنهاد خلاقانه و خارق العاده حمام پارک تفریحی را برای اولین بار در دنیا ساخت.شایان ذکر است که  این شهر به چشمه های آب گرمش مشهور است

 در این حمام پارک دیدنی تمام وسایل بازی آن و صندلی های آن پر از آب چشمه گرم است که هر فردی پس از ورود به این پارک می تواند بازی درمانی روح و جسم را داشته باشد. همچنین ورود به این پارک محدودیت سنی ندارد .

 
این پارک در حال ساخت بوده و به عنوان یک پروژه است که هنوز نیاز به انجام برخی جزئیات دارد و قرار است تا سال 2020 تکمیل شود . یاسوهیرو ناگانو شهردار شهرستان بیو گفت این پارک حمام که اولین پارک حمام آب گرم در دنیا است باعث افتخار شهر ماست و من بسیار شگفت زده و خوشحالم که ویدئوی این پارک تنها در عرض چهار روز بیش از یک میلیون بار دیده شده است . این مکان به زودی به برترین جاذبه توریستی جهان تبدیل می شود .
 
سخنگوی وزارت گردشگری گفت : بپو بیشترین تعداد چشمه های آب گرم در جهان با 83058 لیتر آب در دقیقه را دارد و شهر تلاش میکند تا تعداد گردشگران غیر ژاپنی بپو را افزایش دهد.

منبع:ایران ناز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عجیب ترین و اولین پارک حمام آب گرم دنیا در ژاپن ساخته می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..