تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از گلکسی اس 8 طلایی رنگ منتشر شد

تصاویری از گلکسی اس 8 طلایی رنگ منتشر شد

امروز سه تصویر جدید از نسخه طلایی رنگ گلکسی اس 8 سامسونگ در شبکه اجتماعی چینی، Weibo، منتشر شد. دو تصویر بسته بندی این محصول را نمایش می دهد و تصویر سوم عکسی از پنل جلویی پرچمدار سامسونگ را در مقابل دیدگان ما قرار می دهد. گوشی موجود در تصویر شباهت زیادی به تصویری دارد که در ماه ژانویه از نسخه طلایی گلکسی اس 8 منتشر شده بود. اما، این گوشی در پنل جلویی خود دارای لوگوی سامسونگ نیست. در ادامه با تک شات همراه باشید.


بر اساس گزارش ها، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از اسنپدراگون 835 کوالکام و یا اگزینوس 8895 سامسونگ برخوردارند و از 4 گیگ رم بهره می برند. مدل پایه این دو اسمارت فون با فضای حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه می شود و دارای درگاه کارت حافظه میکرو اس دی نیز هستند. دو اسمارت فون مذکور همچنین از گواهینامه IP68 برخوردارند که نشان می دهد در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاومند. بر اساس آخرین شایعات گلکسی اس 8 پلاس از نمایشگر کواد اچ دی 6.2 اینچی برخوردار است که با در نظر گرفتن کناره های گرد آن در واقع 6.1 اینچی است. گلکسی اس 8 نیز نمایشگری 5.7 اینچی دارد. هر دو این اسمارت فون ها از اسکنر عنبیه و فناوری شارژ بیسیم نیز برخوردارند. در نهایت، پرچمداران سامسونگ نخستین اسمارت فون هایی خواهند بود که Bixby را معرفی می کنند که هوش مصنوعی است که توسط استارتاپ Viv توسعه داده شده است. Bixby با تمام اپلیکیشن های پیش فرض گلکسی یکپارچه سازی شده و از قابلیت های ویژه ای مانند جستجوی بصری برخوردار است که می تواند مشابه یک شی را در کاتالوگ ها یافته و خریداری کند.


در حالیکه سامسونگ خود را برای MWC آماده می کند، تایید کرده است که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کنگره جهانی موبایل رونمایی نخواهند شد. در عوض این پرچمداران در اواخر ماه مارس رونمایی و از نیمه دوم ماه آوریل راهی بازار خواهند شد.

سامسونگ سامسونگ سامسونگ
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از گلکسی اس 8 طلایی رنگ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..