تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی تیم ملی حفاری در لیگ برتر فوتسال

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال ملی حفاری شامگاه یکشنبه در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال برابر تیم یاسین پیشرو قم صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه 5 بر 3 حریف خود را شکست داد.
در این دیداردر ورزشگاه ملی حفاری فرهاد توکلی، پیمان حفیظی و شهاب طالبی برای ملی حفاری گلزنی کردند همچنین امین مجیدی پور و روح الله ایثاری دو گل تیم یاسین پیشرو قم را به ثمر رساند.
در حال حاضر تیم ملی حفاری با کسب 51 امتیاز از 24 بازی در مکان سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد همچنین تیم یاسین پیشرو قم با کسب 26 امتیاز در رده دهم جدول جای گرفته است.
ملی حفاری در پایان فصل گذشته موفق شد با کسب 39 امتیاز از 25 بازی در مکان پنجم جدول قرار گیرد.
تیم ملی حفاری روز 13 اسفندماه در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتسال میزبان تیم گیتی پسند خواهد بود.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده: کبری آقازری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی تیم ملی حفاری در لیگ برتر فوتسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..