تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای عراقی به 250 متری مرکز بخش غربی موصل رسیدند

به گزارش ایرنا، سرلشکر رائد شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال عراق یکشنبه شب گفت که نیروهایش به دنبال درگیری های شدید در این روز موفق شدند به 250 متری از محله الدواسه از نقاط مرکزی بخش غربی موصل برسند.
وی در توضیح جزییات عملیات در محور دیگر نیز گفت، در ادامه عملیات موصل، یگان های زبده تکاور نیروهای پلیس فدرال نیز به داخل محله الطیران نفوذ کردند و در فاصله 400 متری از محله الدواسه موضع گرفتند و موانع و خاکریزهای دفاعی ایجاد کردند.
نیروهای واکنش سریع پلیس فدرال نیز موفق شدند در همین روز به منطقه الجوسق نفوذ کنند و به 500 متری پل چهارم نزدیک شوند. درگیری ها هم اکنون ادامه دارد.
جودت در خصوص نتایج درگیری های امروز گفت که طی این درگیری ها دستکم 102 داعشی به هلاکت رسید و 4 نفر از آنان نیز دستگیر شدند.
وی افزود: در جریان آزادسازی محلات جنوبی بخش غربی موصل ، 45 قبضه خمپاره نیز توسط نیروهای پلیس منهدم شد.
همچنین گزارش دیگری از بخش غربی شهر موصل حاکی است که نیروهای عراقی همزمان در روز شنبه به منطقه المامون نفوذ کردند و این منطقه را به کنترل خود در آورند.
محلات المامون و الطیران، اولین محلات بخش غربی موصل به سمت مرکز شهر است که بعد از فروگاه موصل قرار دارند.
خاورم*4*1770*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای عراقی به 250 متری مرکز بخش غربی موصل رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..