تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروشنده 10 هزار نفر را به میدان لندن کشاند+تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم «فروشنده» ساختۀ اصغر فرهادی، پیش از برگزاری مراسم اسکار، به صورت عمومی و رایگان در میدان ترافالگار لندن به نمایش در آمد.
 
بیش از 10 هزار تماشاچی بعد از ظهر یکشنبه (8 اسفند) برای دیدن این فیلم در مرکز لندن گرد هم آمدند.
 
صادق خان، شهردار لندن ، که پیشتر از مردم خواسته بود برای تماشای این فیلم بیایند، نمایش فیلم اصغر فرهادی را یک «افتخار» عنوان کرد.
 
صادق خان گفت: «می خواهم دنیا بداند که ما در کنار اصغر فرهادی، کارگردان ایرانی، و تمام آن‌هایی که به خاطر نژادشان مورد تبعیض قرار گرفته‌اند، ایستاده‌ایم.»
 
پیام اصغر فرهادی نیز در میان جمعیتی که برای تماشای فیلم او به میدان ترافالگار لندن آمده بودند، پخش شد. او در این پیام از حمایت مردم تشکر کرد.
 
پیش از او مایک لی، کارگردان بریتانیایی، در میدان ترافالگار گفت که فیلم جدایی نادر از سیمین یکی از بهترین فیلم‌هایی بوده که دیده و فیلم فروشنده هم فیلم بسیار خوبی است اما قصد ندارد قبل از نمایش، داستان آن را لو بدهد.
 
نمایش فیلم فروشنده در لندن در اعتراض به فرمان ضد مهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا، مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان برگزار شد.
 
 اصغر فرهادی با فیلم فروشنده، امشب (یکشنبه شب) دومین جایزه اسکار خود و سینمای ایران را دریافت خواهد کرد.
 
 فروشنده 10 هزار نفر را به میدان لندن کشاند+تصاویر

فروشنده 10 هزار نفر را به میدان لندن کشاند+تصاویر

منبع:العالم
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروشنده 10 هزار نفر را به میدان لندن کشاند+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..