تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ رسما تأیید کرد: گلکسی اس 8 روز نهم فروردین معرفی خواهد شد

سامسونگ در کنفرانس های خود در کنگره جهانی موبایل امسال تاریخ معرفی رسمی گلکسی اس ۸ را اعلام کرد.

در چند هفته‌ی اخیر، شایعاتی در مورد زمان معرفی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس منتشر شده است. پیش از این انتظار می‌رفت این گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل امسال معرفی شود؛ اما برخلاف سال‌های قبل سامسونگ تصمیم گرفت این محصول را در زمان دیگری معرفی کند. در شایعات مختلف به زمان معرفی گلکسی اس ۸ اشاراتی شده؛ اما حالا سامسونگ رسما تاریخ معرفی این محصول را اعلام کرده است.

سامسونگ امروز تأیید کرد که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) و به‌طور هم‌زمان در نیویورک و لندن رسما رونمایی خواهد شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سامسونگ در کنفرانس خود در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال اطلاعات جذابی در مورد پرچم‌دار بعدی خود منتشر کرده است.

در تیزر سامسونگ یادآوری می‌شود که عصر گوشی‌های همراه از سال ۱۹۸۰ آغاز شد که در آن زمان اکثر گوش‌ها آنتنِ بیرون زده داشتند، پس از آن در دهه ۹۰ شاهد ظهور گوشی‌های تاشو بودیم و درنهایت به سال ۲۰۱۷ می‌رسیم که در آن گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ معرفی خواهد شد. در این تیزر همچنین اشاره می‌شود که گوشی پرچم‌دار بعدی سامسونگ از نمایشگری بسیار باکیفیت و نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالا بهره خواهد برد و علاوه بر این دکمه فیزیکی از این محصول حذف شده است.

بهتر است از همین حالا تاریخ ۹ ماه فروردین ۹۶ را در تقویم‌های خود علامت بزنید؛ چرا که در این روز سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و گوشی هوشمند‌ گلکسی اس ۸ را معرفی خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ رسما تأیید کرد: گلکسی اس 8 روز نهم فروردین معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..