تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نماینده مریوان نسبت به مرگ مادر باردار سروآبادی

نماینده شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نسبت به مرگ مادر باردار سروآبادی پس از انجام عمل سزارین انتقاد کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

منصور مرادی در واکنش به مرگ یک مادر باردار اهل روستای «ماضی بن» شهرستان سروآباد در بیمارستان مریوان، ضمن تسلیت به همسر، بستگان و اهالی روستای «ماضی بن» گفت: در نامه‌ای به وزیر بهداشت و درمان خواستار رسیدگی فوری به مرگ این مادر باردار شده‌ام. مرگ این مادر باردار همه را شوکه کرد و این اتفاق نباید با وجود امکانات پزشکی در بیمارستان مریوان رخ می‌داد.

نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مرگ تکان دهنده این مادر باردار باید در اولویت برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی قرار بگیرید و با خاطیان این امر برخورد قاطع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مریوان و سروآباد، مرادی با بیان این که در ماه‌های اخیر پیگیری‌هایی جهت حل مشکلات و جذب متخصص بیشتر در حوزه‌های مختلف بهداشتی و درمانی شهرستان‌های مریوان و سروآباد انجام شده است، افزود: امیدواریم وزیر بهداشت و مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی پیگیری‌ها، درخواست‌ها و مشکلات شهرستان مریوان و سروآباد را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

خانم ۳۱ ساله‌ای اهل روستای «ماضی بن» شهرستان سروآباد روز گذشته بعد از انجام عمل سزارین، دچار تشنج  شده و متاسفانه علی الرغم تلاش تیمی متشکل از متخصصین زنان و جراحی و داخلی و بیهوشی و قلب و نورولوژی بیمار به درمان پاسخ نداده و ظهر روز بعد از عمل فوت کرد.

بعدازظهر یکشنبه مردم مریوان هم در مقابل مطب پزشک این بیمار تجمع اعتراض آمیز کردند و خواستار رسیدگی به این مسئله شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نماینده مریوان نسبت به مرگ مادر باردار سروآبادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..