تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختراع محلول پایاب رنگ بر رنگ های گرافیکی + فیلم

اختراع؛

جوان اسلام آبادغربی نخستین بار در کشور توانست محلول پایاب رنگ بر رنگ های گرافیکی را اختراع کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سعید صیدی، گسترش روزافزون دیوار نوشته های تبلیغاتی در معابر شهری و اختراع محلول رنگ بر رنگ های گرافیکی + فیلمایجاد مناظری نامناسب را در اماکن عمومی، انگیزه اصلی خود برای ساخت این محلول اعلام کرد.

اختراع سعید صیدی با شماره 87469 در اداره ثبت اختراعات ایران ثبت شده است.

این محلول که 57 درصد آن را آب و مابقی را عناصر شیمیایی و مواد معدنی تشکیل می دهد، هیچگونه آلایندگی زیست محیطی نداشته و در همه سطوح سیمانی، سنگی، آجری، فلزی، چوبی، کاشی و سرامیکی قدرت پاک کنندگی دارد.

این محلول به صورت اسپری در کمتر از 15 دقیقه رنگ را پاک می کند و هیچ نمونه داخلی و خارجی هم ندارد. 

لطفا گزارش را ببینید.

اختراع محلول پایاب رنگ بر رنگ های گرافیکی + فیلم اختراع محلول پایاب رنگ بر رنگ های گرافیکی + فیلم اختراع محلول پایاب رنگ بر رنگ های گرافیکی + فیلم اختراع محلول پایاب رنگ بر رنگ های گرافیکی + فیلم اختراع محلول پایاب رنگ بر رنگ های گرافیکی + فیلم اختراع محلول پایاب رنگ بر رنگ های گرافیکی + فیلم اختراع محلول پایاب رنگ بر رنگ های گرافیکی + فیلم





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختراع محلول پایاب رنگ بر رنگ های گرافیکی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..