تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن 21 عضو طالبان در افغانستان

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد 21 تروریست از جمله یکی از مسئولان طالبان در استان ارزگان و یک نفر از فرماندهان محلی طالبان کشته و 23 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق، عملیات مشترک نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان با حمایت نیروهای توپخانه و هوائی در بخش هایی از استان های ننگرهار، کاپیسا ،پکتیا، غزنی ، لوگر ، خوست ، بامیان ، ارزگان ، زابل ، بغلان و هلمند انجام شد.

براساس این گزارش، در این عملیات در بخش شاه منصور و سیدان شهر ترینکوت استان ارزگان شیخ حمزه از مسئولان طالبان در ارزگان کشته شد.


همچنین در بخش هایی از شهرستان تگاب استان کاپیسا چهار تروریست طالبان کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند .


در بخش هایی از شهرستان های واغظ و آب بند استان غزنی چهار نفر و در شهرستان دند غوری استان بغلان نیز 4 تروریست به هلاکت رسیدند و هفت نفر از آنان نیز زخمی شدند.


همچنین در نتیجه عملیات پاکسازی نیرو های ارتش افغانستان در شهرستان های ده بالا و کوت استا ننگرهار 2 تروریست کشته و 5 نفر نیز زخمی شدند .


بر اساس این بیانیه در استان پکتیا نیز دو عضو طالبان کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن 21 عضو طالبان در افغانستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..