تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت ۶۰درصد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درانتخابات تشکل‌های صنفی

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو نظری عصر یکشنبه در سومین همایش کشوری دبیران منتخب شورای صنفی رفاهی دانشگاه فرهنگیان در استان بوشهر اظهار داشت: شورای صنفی تمرینی برای ایفای نقش و برای حضور موثر در آینده است.

وی افزود: تشکل صنفی دانشجویی ترین تشکل است که افراد می تواند عاقلانه درفرایند تعریف شده قرار گیرند و برای بعهده گرفتن مسئولیتها درآینده تمرین کنند.

مدیر کل برنامه ریزی خدمات و رفاه دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: ۳۰ درصد دانشجویان کشور در انتخابات تشکل های صنفی شرکت کردند و باید این میزان کم حضور در این تشکل‌ها را آسیب شناسی کرد.

نظری گفت: با این وجود میزان مشارکت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در انتخابات تشکل‌های صنفی به میزان ۶۰ درصد بود که این بیانگر مشارکت جویی و احساس مسئولیت دانشجویان این دانشگاه است.

وی یادآور شد: دانشجویان باید اهل تعامل، گفت‌وگو در چارچوب قانون باشند و مطالبات به حق خود را در این راستا مطرح کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت ۶۰درصد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درانتخابات تشکل‌های صنفی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..