تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سمنان مرکز تخصصی درمان سرطان ندارد/تامین دارو، مشکلی که گریبانگیر بیماران سرطانی است

ساعت: 22:18 منتشر شده در مورخ: 1395/12/08 شناسه خبر: 1049258

مؤسس انجمن حمایت از بیماران سرطانی کومش کمبود دارو و نبود مرکز تخصصی برای شیمی درمانی را از بزرگترین مشکلات بیماران سرطانی استان سمنان دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، ابتلا به بیماری های سخت وناعلاج  مهمترین چالش زندگی است، انجا که نبرد بر سربودن وماندن به اوج می رسد وآن زمان که آدمی خود را در یک قدمی مرگ می داند و بارقه های امید در وجودش به خاموشی می گراید.

امروزه  با پیشرفت تکنولوژی و رواج  زندگی ماشینی این بیماری ناعلاج رو به گسترش است و از طرفی بی تحرکی، تغذیه ناسالم،وافزایش استرس وفشارهای اقتصادی نقش زیادی در رواج این بیماری خاص دارند.

سرطان یک بیماری پیش رونده است که در آن سلولهای بدن در یک تومور بدخیم بطور غیر عادی تقسیم وتکثیر می شوند وبافتهای سالم بدن را هم در بر می گیرند.

انجمن حمایت از بیماران سرطانی کومش یک موسسه خیریه در استان می باشد که با هدف کمک مادی ومعنوی به بیماران سرطانی تاسیس شده است.

این موسسه در سال 1387 تاسیس ودارای مجوز استانی برای خدمت رسانی به بیماران سرطانی است.

در همین خصوص؛ حرمت باباجانی رییس هیأت مدیره وموسس انجمن در گفتگو با خبرنگار مرآت  با اشاره به اینکه در حال حاضر 267 بیمار سرطانی در این مرکز وجود دارند گفت: 21 نفر آنها زیر 15 سال، 76 نفر آقا و170 نفر خانم هستند.

باباخانی،  پرداخت کمک هزینه های شیمی درمانی،اسکن و پرداخت بخشی از هزینه های دارویی  بیماران و ارائه خدمات مشاوره ای را از مهمترین خدمات این مرکز عنوان کرد.

موسس انجمن حمایت از بیماران سرطانی کومش در خصوص شایع ترین نوع سرطان ها در استان گفت: بیشترین سرطان ها مربوط به دستگاه گوارش،روده ، پستان وغدد لنفاوی است که سرطان دستگاه گوارش در بین اقایان وسرطان سینه در بین خانم ها شایع تر است.

وی در خصوص  نحوه تأمین  داروی بیماران اظهار کرد: بیماران گاهی برای تهیه دارو به مشکل برمی خورند ونمی توانند دارو را به موقع تهیه کنند، گاهی هم داروهایشان کمیاب می شود ودر شهرهای دیگر هم  امکان تهیه دارو وجود ندارد..

باباجانی تصریح کرد: علاوه بر مشکل تهیه دارو، نبودن مرکز تخصصی برای شیمی درمانی در استان در حال حاضر از بزرگترین مشکلات بیماران سرطانی است که آنها مجبورند برای پرتو درمانی به استان های مجاور بروند و در آنجا هم به علت نبودن امکانات اسکان با مشکلاتی مواجه می شوند.

مؤسس انجمن حمایت از بیماران سرطانی کومش، از انعقاد قرار داد با دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای کمک به ساخت قسمت غربالکری بیمارستان فوق تخصصی سرطان خبر داد وافزود: طی این قرارداد انجمن مبلغ 20 میلیون تومان کمک نقدی برای ساخت این ساختمان انجام داده وقرار است  در آینده هم کمک هایی برای تجهیز این مرکز از طرف انجمن صورت گیرد.

وی در خاتمه گفت: میزان کمک های خیرین، وجوهات صندوق ها ومبلغ های به دست آمده از برگزاری مراسم وعضویت های مستمر، از ابتدای سال جاری، به انجمن حمایت از بیماران سرطانی کومش 200 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سمنان مرکز تخصصی درمان سرطان ندارد/تامین دارو، مشکلی که گریبانگیر بیماران سرطانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..