تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف شمشير هزاره اول پيش ازميلاد

کشف شمشير هزاره اول پيش ازميلاد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، فرمانده انتظامی شهرستان املش در گفتگو با خبرنگار باشگاه گفت : در پی دريافت گزارش مردمی در راستای فعاليت فردی در امر نگهداری اشيای عتيقه  بررسی موضوع در دستور كار  ماموران آگاهي شهرستان قرار گرفت .  
 
سرهنگ احمد وکیل صادقی با بيان اينكه ماموران پس از بررسی به  صحت و سقم خبرپی برده و متهم را در اين خصوص شناسايی كردند افزود: ماموران در بازرسی ازمنزل وی يك قبضه شمشير مفرغ كه بطور ماهرانه ای جاسازی شده بود كشف و ضبط كردند.
 
سرهنگ صادقي  با بيان اينكه  برابر اعلام كارشناسی اداره ميراث فرهنگي استان گيلان شي كشف شده  متعلق به دوران تاريخی هزاره اول پيش از ميلاد است، تصريح كرد: كارشناسان ارزش ريالی آن را يكصد ميليون ريال براورد كردند .  
 
 وي  از تشكيل پرونده برای متهم و ارسال آن به مراجع قضايي خبر داد .

انتهای پیام/گ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف شمشير هزاره اول پيش ازميلاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..