تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : عوارض دیابت بارداری، بیماری های جنین

'); d.write('

براساس یافته‌های یک پژوهش، مرده زایی، ماکروزمی، زجر تنفسی، هیپوگلیمی، یرقان و ناهنجاریهای نوزادی مادرزادی در زنان مبتلا به دیابت بارداری بیش از سایر زنان باردار است. ابوالفضل محمد بیگی، مربی دسته اپیدمولوژی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک در این پژوهش آورده است: ناهنجاری‌های مادرزادی درزنان مبتلا به دیابت بارداری بیش از سایرزنان است. این مطالعه برروی ۴۲۰ مادر بستری شده در بیمارستان‌های شیراز انجام شد که از این تعداد ۷۰ نفر مبتلا به دیابت بارداری بودند؛ اطلاعات مورد نیاز از طریق پرسشنامه بدست آمد. دودسته تحت مطالعه ازلحاظ مرده‌زایی، ماکروزمی، زجر تنفسی، هیپوگسیمی، یرقان و ناهنجاریهای مادرزادی با هم تفاوت معنی داری داشتند. نتایج مطالعه نشان می دهد مرده زایی، ماکروزمی، زجر تنفسی، هیپوگسیمی و یرقان نوزادی در زنان مبتلا به دیابت دوران بارداری به طور قابل ملاحظه ای بیش از سایر زنان است. طبق توصیه این بررسی اقدامات پیشگیرانه ازبیماری دیابت جدا از عوارض شدید عصبی، کلیوی، آناتومیک و… درهمه اقشار جامعه به ویژه زنان باردار به دلیل عوارض و پیامدهای آن بر روند زایمان و نوزاد ضروری است.

زیباجو

'); d.write('



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : عوارض دیابت بارداری، بیماری های جنین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..