تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چالش پرسپولیس در لیگ قهرمانان/این هواداران دست به نقد تیم رقیب!

چالش پرسپولیس در لیگ قهرمانان/این هواداران دست به نقد تیم رقیب!

ورزش > فوتبال ملی - پرسپولیس که بار قبل در حضور آسیایی‌اش بازی‌ها را رایگان می‌کرد حالا با پاتک رقیبان روبرو شده.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلایت؛قرمزهای پایتخت بعد از اینکه در مسقط با مشکل خرید بلیت های بازی شان از سوی شیوخ عربستانی مواجه شدند،حالا در امارات هم باید در استادیومی به میدان بروند که بلیت هایش رایگان است.

الوحده امارات در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه در ورزشگاه خانگی خود از پرسپولیس پذیرایی می کند. این باشگاه اماراتی سخت به دنبال پیروزی برابر نماینده ایران است. یک هوادار الوحده تصمیم گرفت که همه بلیت های این دیدار را بخرد و آن را به صورت رایگان در بین مردم تقسیم کند تا ورزشگاه پر شود.

این دیدار در حالی برگزار می شود که پرسپولیس در نخستین دیدار خود برابر الهلال به مساوی دست یافت؛ در حالی که الوحده با نتیجه دو بر یک بازی را به الریان واگذار کرد و همین باعث شده تا سخت به دنبال سه امتیاز در دیدار دوم خود باشد.

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چالش پرسپولیس در لیگ قهرمانان/این هواداران دست به نقد تیم رقیب!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..