تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونوگرافی دختر و پسر با هم چه تفاوت هایی دارند؟

سونوگرافی بارداری کاربردهای مختلفی دارد. یکی از کاربردهای آن تعیین جنسیت جنین می باشد. راه های زیادی برای تشخیص جنسیت جنین وجود دارد.

سونوگرافی دختر و پسر

سونوگرافی بارداری کاربردهای مختلفی دارد. یکی از کاربردهای آن تعیین جنسیت جنین می باشد. راه های زیادی برای تشخیص جنسیت جنین وجود دارد اما سونوگرافی علمی ترین و مورد اعتمادترین روش است. سونوگرافی برای بررسی سلامتی جنین نیز استفاده می شود. در هفته هجدهم بارداری تا هفته بیست و دوم بارداری، سونوگرافی برای بررسی بارداری انجام می شود.

هر جنین برآمدگی در بین پاهایش دارد. در صورتی که این برآمدگی به شکل کیسه بیضه و آلت تناسلی مرد باشد، جنین پسر است و در صورتی که به صورت لبیا باشد جنین دختر است.

سونوگرافی دختر و پسر با هم چه تفاوت هایی دارند

سونوگرافی پسر

جنسیت جنین در هنگام بارداری تعیین می شود. اما در سه ماهه سوم بارداری می توان آن را تشخیص داد.
جنین پسر برآمدگی کوچکی در بین پاها دارد که به اندازه یک اینچ است. این برآمدگی معمولا با بند ناف اشتباه گرفته می شود زیرا در یک منطقه می باشند. بند ناف از آلت تناسلی بلندتر و بزرگ تر است.
در سه ماهه دوم بارداری، جنسیت جنین ممکن است توسط زاویه برآمدگی بین دو پا تشخیص داده شود. اگر زاویه بزرگتر از سی درجه باشد، جنین به پهلوی چپ قرار دارد و احتمالا پسر است.

سونوگرافی دختر

یکی از نشانه های بارز دختر بودن جنین، نداشتن آلت تناسلی مردانه است.
جنین دختر خطوطی موازی بین دو پا دارد که نشانه وجود لبیا است.
اگر جنین به پهلوی راست باشد و برآمدگی به صورت موازی با ستون فقرات باشد جنسیت آن دختر است.
نشانه های زیادی برای پیش بینی جنسیت جنین وجود دارد. جنسیت جنین از هفته سیزدهم بارداری قابل پیش بینی است. پیش از آن، حجم مایع آمونیاک تشخیص جنسیت جنین را سخت می کند و پس از آن، جنین به قدر زیادی تاب خورده است و آلت تناسلی به سختی دیده می شود.

خلاصه تفاوت جنین دختر و پسر

جنین برآمدگی کوچکی بین پاها دارد که برای پسرها، آلت تناسلی مردانه و کیسه بیضه و برای دخترها، لبیا می باشد.
برآمدگی پسر زاویه ای بیشتر از سی درجه دارد و برآمدگی دختر به صورت خطوط موازی با بدن است.

اوما

اخبار مرتبط :

هفته چندم بارداری می توان سونوگرافی سه بعدی انجام داد

چگونه بدون سونوگرافی جنسیت نوزاد را تشخیص دهیم؟

سونوگرافی NT چیست و چرا سونوگرافی NT انجام می شود؟

افزایش سقط جنین با سونوگرافی

سونوگرافی در 10 هفته اول بارداری ممنوع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونوگرافی دختر و پسر با هم چه تفاوت هایی دارند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..