تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این سگ با خودش هم دعوا دارد +تصاویر

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، ویدیویی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که نمایش دهنده سگی است که با دیدن خود در آینه عصبانی می‌شود و حالت مبارزه به خود می‌گیرد تا با انعکاس خود در آینه مبارزه کند. این سگ با خودش هم دعوا دارد +تصاویر این سگ با خودش هم دعوا دارد +تصاویر

در ویدیویی که به اشتراک گذاشته شده است و تصاویری از آن را می‌بینید، این سگ جلوی آینه می‌آید و زمانی که تصویر خودش را داخل آن می‌بیند، به سرعت حالت مبارزه و نیم‌خیز به خود می‌گیرد که انگار می‌خواهد به آینه حمله کند.

خوشبختانه، این سگ پس از کمی غرش دیگر کاری با تصویر خود ندارد و به آینه حمله نمی‌کند.

این سگ با خودش هم دعوا دارد +تصاویر این سگ با خودش هم دعوا دارد +تصاویر

گفتنی است؛ این تصاویر از النویز شیکاگو به اشتراک گذاشته شده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این سگ با خودش هم دعوا دارد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..