تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرش دستباف قرمز را با مبل چه رنگی ست کنیم؟

من یک فرش دستباف قرمز لاکی رنگ دارم. احساس می کنم با مبلمان کلاسیک که دارم فضا را خیلی شلوغ کرده است. آن را با چه رنگ مبلمان ست کنم؟

اگر فرش خانه شما دستبافت قرمز رنگ است، برای اینکه دکوراسیون منزل ایرانی شما زیبا و هماهنگ دیده شود، باید دقت بیشتری در انتخاب مبلمان و وسایل داشته باشید. فرش قرمز رنگ خودش به اندازه کافی توجه را جلب می کند و اگر مبلمان و وسایل را به سبک مدرن و یا با طرح و تزیینات ساده انتخاب کنید، خانه منظم تری خواهید داشت.

مبلمان مدرن و فرش ایرانی دکوراسیون به سبک تلفیقی بوجود می آورد. بهتر است رنگ مکمل قرمز یعنی سبز و یا رنگ های خنثی مانند سفید، طوسی، کرم و مشکی را برای مبلمان و پرده ها استفاده کنید. رنگ های گرمی مانند قرمز و نارنجی نیز به دلیل اینکه با رنگ فرش هماهنگ هستند برای مبلمان، پرده و لوازم دکوری مناسب است. ترکیب رنگی مناسب در دکوراسیون منزل و دکوراسیون پذیرایی اصل مهمی برای چیدمان و طراحی صحیح و درست است.

منبع: ترفندهای دکوراسیون / چیدانه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرش دستباف قرمز را با مبل چه رنگی ست کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..