تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




MWC 2017: گوشی نوکیا 3310 با طول عمر باتری باورنکردنی و « بازی مار» جدید رونمایی شد

MWC 2017: گوشی نوکیا 3310 با طول عمر باتری باورنکردنی و « بازی مار» جدید رونمایی شد

شرکت نوکیا امروز یکی از خاطره‌انگیزترین گوشی های خود به نام نوکیا 3310 را به دنیای موبایل بازگرداند. نسخه جدید این گوشی که به زودی به بازار گوشی های هوشمند باز خواهد گشت، از لحاظ طراحی، شباهت نزدیکی با مدل قبلی خود دارد، اما با این تفاوت که مدت زمان نگهداری شارژ باتری آن به طور چشمگیری افزایش یافته است. با تک شات همراه باشید.

به گفته نوکیا، با یک بار شارژ این گوشی قادر خواهید بود به مدت 22 ساعت با آن مکالمه کنید و یا جالب‌تر این که می تواند در حالت «استندبای» به مدت یک ماه روشن بماند. همچنین، ورژن جدیدی از بازی «مار» یا همان «اسنیک» خاطره انگیز به این گوشی اضافه شده است که می تواند خاطرات شما را از دورانی که تنها این بازی، سرگرمی مورد علاقه‌تان بود زنده کند.

در خصوص طراحی این گوشی باید گفت که نوکیا 3310 جدید همانند مدل قبلی، از بدنه ای تخم‌مرغی شکل بهره می برد و خبری از قابلیت هایی همچون وای فای، جی پی اس و یا هر ویژگی هوشمندی که این روزها در اسمارت‌فون ها دیده می شود، نیست. البته نباید از دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت پشتی این گوشی غافل شد که یکی از معدود تفاوت های آن با مدل قبلی محسوب می شود

به گفته نوکیا، این گوشی در چهار رنگ قرمز، زرد، آبی تیره و خاکستری عرضه خواهد شد و قرار است فروش آن با قیمت 49 یورو و در سه ماهه دوم سال جاری میلادی آغاز شود.

نوکیا
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «MWC 2017: گوشی نوکیا 3310 با طول عمر باتری باورنکردنی و « بازی مار» جدید رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..