تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : رادیولوژی در بارداری، خطرناک است؟

'); d.write('

سوال:

سلام من این ماه اقدام به بارداری کردم دیروز مجبور شدم از مچ دستم عکس بندازم. آیا ممکنه روی جنین تاثیر بذاره خواهش میکنم بهم جواب بدید من به سقط هم داشتم .

جواب:

دوست عزیز. بهتر بود مسوول رادیولوژی را از احتمال باردار بودن خود مطلع میکردید تا پوششی روی بدن شما قرار می دادند. یک هفته بعد از لقاح لانه گزینی صورت میگیرد و سپس تقسیمات سلولی شروع میشود و در هفته پنجم ( بعداز عقب انداختن پریود) سلولها متمایز میشوند و به قلب و مغز و.. تبدیل میشوند زمانی که شما عکس گرفتید هنوز عقب نینداخته بودید و درواقع تمایز سلولی شروع نشده بوده پس اشکالی ندارد. نگران نباشید.

زیباجو

'); d.write('



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : رادیولوژی در بارداری، خطرناک است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..