تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی هویت پیکر مطهر برادر سردار نقدی توسط DNA

به گزارش افکارنیوز،

هویت پیکر مطهر شهید محمدعلی نقدی برادر سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناسایی شد.

این شهید والامقام که سالهاست نام او در شمار شهدای مفقود الاثر 8 سال دفاع مقدس جای گرفته است پیکر مطهر او چندی پیش طی عملیات تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده و به کشور بازگشت.

پیکر مطهر او به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد و حالا بعد از گذشت چند سال هویت مطهر این پیکر توسط آزمایش DNA شناسایی شد.

جزئیات محل تدفین این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

مادر شهید بی بی صائب مادر شهید تازه شناسایی شده محمدعلی نقدی دوم اسفند ماه 95 دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. خبر پیدا شدن پیکر مطهر این شهید در مراسم ارتحال او به نقل از سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی هویت پیکر مطهر برادر سردار نقدی توسط DNA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..