تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سگ گیر کرده در پناهگاه خرگوش پس از لاغر شدن بیرون آمد +تصاویر

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، خانواده‌ای اسکاتلندی صاحب یک سگ بودند که در یکی از روزها که صاحب او نشئه بود، این سگ را با خود بیرون برد تا بگرداند اما آنقدر مواد مخدر مصرف کرده بود که تمرکز نداشت و متوجه نشده بود که سگ بیچاره دیگر همراه او نیست. سگ گیر کرده در پناهگاه خرگوش پس از لاغر شدن بیرون آمد +تصاویر

این خانواده که سگ خود را گمشده اعلام کرده بودند و با نگرانی به دنبال آن می‌گشتند و نیروهای پلیس را در جریان گم شدن آن سگ قرار داده بودند تا با بسیج شدن این نیروها و گروه‌های تجسس پلیسی به دنبال سگ گمشده بگردند.

بعد از 9 روز جستجو در خیابان‌های شهر اوبان، این سگ در جلوی یک پناهگاه خرگوش پیدا شده بود که پس از بردن این سگ به دامپزشکی متوجه شدند این سگ وزن کم کرده است تا بتواند از گودال خرگوش بیرون بیاید.

سگ گیر کرده در پناهگاه خرگوش پس از لاغر شدن بیرون آمد +تصاویر

گفتنی است؛ این سگ در زمان گم شدن 6.1 کیلوگرم بود اما زمانی که از سوراخ بیرون آمده بود 5.3 کیلوگرم وزن داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سگ گیر کرده در پناهگاه خرگوش پس از لاغر شدن بیرون آمد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..