تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوان‌ترین فردی که هفت قله را فتح کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، جردن رومرو فقط یک نوجوان بود که توانسته است نام خود را به عنوان نوجوانی در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند که هفت قله را فتح کرده است. جوان‌ترین فردی که هفت قله را فتح کرد

جردن در سال 2010 با سن کم 13 سال توانست رکورد جهانی گینس را به نام خود به عنوان کسی که توانست در آن سن قله اورست را فتح کند، ثبت کند و همین مسئله باعث شد تا در او انگیزه‌ صعود به هفت قله مرتفع جهان که به هفت قله معروف هستند، ایجاد شود.

رمرو در سال 2011 بود که در آخرین سفر خود با صعود کردن به قله وینسون مسیف در قطب شمال، با سن 15 سال و 5 ماه و 12 روز جوان‌ترین فردی شد که هفت قله را فتح کرد و رکورددار گینس شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوان‌ترین فردی که هفت قله را فتح کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..