تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرازمینی ها به آرژانتین حمله‌ور شدند+ عکس

ساعت 24- فرازمینی ها به کودکان آرژانتینی حمله‌ور شدند و رسانه‌های محلی وجود این موجود عجیب‌وغریب را تائید کرده اند.

در سانتیاگو دل است رو، واقع در شمال آرژانتین، هنگامی‌که بچه‌ها در زمین فوتبال مشغول بازی بودند، ناگهان موجودی قدکوتاه و سیاه‌رنگ باحالتی دلهره‌آور از میان علف‌ها به سمت آن‌ها هجوم می‌آورد، که بچه‌ها وحشت زده از زمین فوتبال در حالی که از شدت ترس بیش از حد، فریاد می‌زدند پا به فرار گذاشتند.

این لحظه با دوربین گوشی یکی از بچه‌ها فیلمبرداری شده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.به گفته‌ی مادر یکی از بچه‌ها: آن‌ها به حدی ترسیده اند که از آن روز به بعد هیچ کدام برای بازی به آن محل نرفته اند.

گفتنی است، در افسانه‌های اروپایی در قرون وسطی به موجوداتی با این شکل اشاره شده که بسیار خطرناک، حریص نسبت به طلا و دارای قدرت‌های جادویی هستند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرازمینی ها به آرژانتین حمله‌ور شدند+ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..