تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمانی جدید با قبر +عکس

نوعی درمان افسردگی با نام قبر درمانی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است که گفته می شود در کشور چین و برای درمان بیماری های افسردگی مورد استفاده قرار می گیرد.

گفته می شود در این نوع درمان، شخص بیمار در یک چاله که حتما باید پایین تر از سطح زمین باشد، دراز می کشد و تمرکز می کند. شخص به خاطر پایین بودن از سطح زمین تنها می تواند به آسمان خیره شود و خاک نیز به عنوان نویزگیر صدا عمل کرده و به نوعی به شخص آرامش مشابه با آرامش ابدی می دهد.

این مطلب توسط کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. یکی از کاربران در این رابطه می نویسد که قبر درمانی نوع جدیدی ازروان درمانی روانشناس چینی است و مراجعینی که به افسردگی دچارند را ساعاتی در قبر می‌خوابانند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمانی جدید با قبر +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..