تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مبهم‌ترین نکته در قرارداد طارمی با پرسپولیس و شکایت ریزه‌اسپور

روز نو :

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که موضوع شکایت باشگاه ریز اسپور از مهدی طارمی چیست، گفت:« این باشگاه مدعی مساله‌ای شده است  و بر اساس آن لایحه‌ای را تنظیم کرده و به وکیل طارمی داده و یک نسخه هم برای باشگاه فرستاده است. کمیته‌ حقوقی ما و همین طور وکیل مهدی طارمی پیگیر این موضوع هستند.»


طاهری در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا مهدی طارمی در زمان جدایی‌اش از باشگاه ریز اسپور قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده است یا خیر، گفت‌: « اگر قراردادش را فسخ نکرده بود که ما نمی‌توانستیم ITC بگیریم. باشگاه ریز اسپور ادعای دیگری را مطرح کرده است که باید کمیته‌ حقوقی باشگاه در مورد این مساله اظهار نظر کند.»

 

این یعنی قرارداد او با طرف ترکی اعتبار داشته است و این درحالیست که وکیل طارمی پیشتر گفته بود در قرارداد او بندی وجود داشته که رسمی شدن آن را منوط به گرفتن ITC از ایران می کرد و چون طرف ایرانی آن را نداد پس اصلا آن قرار داد اعتباری نداشته است.

 

پس چگونه حالا طاهری می گوید طارمی با طرف ترک فسخ کرده و حتی ITC آنها هم برای او صادر شده است؟ چرا طاهری توضیحی درخصوص خواسته و موردی که آنها مطرح کرده اند نمی دهد.

 

فوتبال ایران پیش از این از بی توجهی به پرونده های بین المللی لطمات زیادی خورده و این پرونده هم با ادعاهای عجیبی که در مورد آن مطرح می شود با نقاط تاریک و مبهمی مواجه است. شاید شفاف سازی دراین خصوص بتواند ابعاد ماجرا را بیشتر روشن کند یا حداقل اتفاقات احتمالی آینده را با قضاوتی روشن تر همراه سازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مبهم‌ترین نکته در قرارداد طارمی با پرسپولیس و شکایت ریزه‌اسپور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..