تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالا بودن قندخون در بارداری، خطرات

پزشکان انستیتو ملی سلامت در آمریکا اعلام کردند: بالا بودن میزان قند خون مادران در دوران بارداری، می‌تواند باعث بروز مشکلاتی برای نوزاد و مادر در هنگام وضع حمل شود.
این مشکلات شامل افزایش احتمال نیاز به سزارین و بزرگ شدن غیرطبیعی اندازه بدن مادر در هنگام تولد هستند.
همچنین نوزادان مادرانی که قند خون بالایی دارند در معرض خطر دیستوسی (زایمان غیرطبیعی) شانه هستند که این حالت در حین زایمان بروز می‌کند و طی آن شانه‌های جنین در داخل بدن مادر گیر افتاده و در نتیجه پروسه زایمان طبیعی متوقف می‌شود.
البته این متخصصان هنوز اعلام نکرده‌اند که قند خون در دوران بارداری در چه حدی باید نگه داشته شود تا خطرناک نباشد.
آنچه تاکنون مشخص بوده این است که بالا رفتن قند خون تا حد بروز دیابت در دوران بارداری هم برای نوزاد و هم برای مادر می‌تواند عواقب خطرناکی داشته باشد. در حالی که در پژوهش اخیر اعلام شده که خطرات فوق حتی ممکن است در شرایطی بروز کند که افزایش قند خون در حد دیابت نباشد اما از سطح طبیعی بیشتر باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالا بودن قندخون در بارداری، خطرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..