تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله بذرپاش به روحانی و برجام

مهرداد بذرپاش از مدیران دولت احمدی‌نژاد و عضو جبهه پایداری گفته است که: ما راجع برجام زیاد حرف می‌زنیم کو گوش شنوا مردم و تاریخ بهترین قضاوت را می‌کند.

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد بذرپاش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد برجام گفت: ما راجع برجام زیاد حرف می‌زنیم کو گوش شنوا مردم و تاریخ بهترین قضاوت را می‌کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایلنا،‌ این مدیر دولت احمدی‌نژاد در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه رییس‌جمهور می‌گوید با برجام سایه جنگ از سر کشور برداشته شد، گفت: سایه جنگ را حضور مردم در صحنه، مجاهدت مدافعان حرم و رزمندگان اسلام برداشته اینکه می‌گویند با برجام سایه جنگ را از کشور برداشته‌اند آن شخصی که این حرف را می‌زند می‌داند سایه جنگ را چه کسی برداشته است و گفته او تا حدی شوخی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله بذرپاش به روحانی و برجام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..