تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار یک مقام ارشد نظامی آمریکا با السیسی

فارس/ «جوزف ووتیل» رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا امروز یکشنبه در دیدار با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر تقویت روابط دوجانبه در سطح نظامی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش مشرق، شبکه اسکای‌نیوز به نقل از «علاء یوسف» سخنگوی رسمی ریاست‌جمهوری مصر گزارش داد که در این دیدار «صدقی صبحی» وزیر دفاع مصر نیز حضور داشت.

السیسی در این دیدار به رشد خطر تروریسم و تهدیدات آن برای کشورهای مختلف منطقه و کل جهان اشاره و بر ضرورت افزایش هماهنگی در سطح بین‌المللی برای دستیابی به استراتژی مشترک و کامل جهت مقابله با این چالش‌ها تأکید کرد.

وی افزود که مصر از هیچ تلاشی برای مبارزه با تروریسم و افکار افراطی، به خصوص در سه سال گذشته، دریغ نکرده است.

رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا نیز بر تمایل خود برای هماهنگی با مسئولان مصری و بر اهمیت ایفای نقش محوری و اصلی مصر در منطقه تأکید کرد.

وی تمایل آمریکا برای تقویت روابط استراتژیک با مصر به خصوص در زمینه مبارزه با تروریسم را مورد تأکید قرار داد و گفت که مصر یکی از مهم‌ترین شرکای آمریکا در منطقه است.

ووتیل همچنین از تلاش‌های مصر برای مبارزه با تروریسم قدردانی کرد و افزود که ماموریت ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا همکاری با متحدان و شرکا برای تقویت امنیت و ثبات منطقه‌ای است.

در این دیدار آخرین تحولات مربوط به بحران‌های منطقه‌ مورد بررسی قرار گرفت و دو طرف بر اهمیت استمرار تلاش‌ها برای دستیابی به راه‌حل‌های سیاسی این بحران‌ها جهت پایان دادن به درگیری‌ها و جلوگیری از قربانی شدن بی‌گناهان و نیز بازگشت صلح و ثبات به این کشورها تأکید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار یک مقام ارشد نظامی آمریکا با السیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..