تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی جی 6 اولین تلفن مجهز به فناوری دالبی ویژن HDR است

دالبی، شرکتی که به واسطه توسعه استانداردهای کیفی جدید برای کیفیت تصویر و صوت شهرت دارد، امروز در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از فناوری دالبی ویژن HDR برای نمایشگر ال جی جی 6 پرده برداشت.

یکی از مدیران دالبی در گفتگو با سی نت گفت :«ال جی جی 6 یکی از برجسته ترین تلفن های همراه با جایگاهی بسیار مهم در بازار موبایل است و یک تایید صنعتی است که دالبی ویژن واقعا کارایی دارد.»

با وجود فناوری دالبی ویژن ال جی جی 6، حالا کاربران می توانند تصاویری ببیند که به مشاهدات چشم انسان نزدیک تر است. ویدیوها روشن تر می شوند، کنتراست میان سیاهی و سفیدی بیشتر می شود و گستره رنگ وسیع تری نیز در برابر چشم مخاطب قرار می گیرد.

این فناوری که ابتدا در سینما، سپس در تلویزیون و مانیتور و حالا روی نمایشگرهای کوچک تر توسعه یافته، سبب می شود تا رنگ ها جان بیشتری داشته باشند. ال جی جی 6 حالا اولین تلفن همراهی است که از فناوری دالبی ویژن HDR بهره می برد.

در حقیقت، نمایشگر کوچکتر سبب نمی شود که کیفیت تصویر صدمه ببیند یا از جزئیات آن کاسته شود. جالب اینکه این نمایشگر حتی سبب کاهش مصرف انرژی هم می شود و به میزان 15 درصد به باتری کمک می کند چون ال سی دی این موبایل نیازی به تابیدن نور برای عکس های اچ دی آر ندارد.

از سوی دیگر، برای استریم و تماشای آنلاین داده های اچ دی آر نیز حجم کمتری مصرف می شود چون این فناوری بدون کاهش کیفیت تصویر، بیت های کمتری را لازم دارد. این مسئله در واقع مزیت دالبی نسبت به رقیبشان، HDR 10 است.

در زمان عرضه، ال جی جی 6 به اچ دی آر 10 هم مجهز خواهد بود و اگرچه هر دو تقریبا مشابه یکدیگر هستند اما تفاوت هایی جزئی نیز با یکدیگر دارند. برای مثال، دستگاه هایی که فقط به دالبی ویژن مجهز هستند می توانند محتوای تولید شده برای HDR 10 را هم نمایش دهند اما برعکس این موضوع صادق نیست. بنابراین دالبی ویژن اچ دی آر در این بین برتری هایی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی جی 6 اولین تلفن مجهز به فناوری دالبی ویژن HDR است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..