تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد خودرو با عابران در لندن

پس از اینکه یک خودرو در شهر لندن با عابران پیاده رو تصادف کرد؛ تروریستی بودن آن مانند دو حادثه مشابه در آلمان و آمریکا رد شد.

یک خودرو در حال رانندگی در شهر لندن پایتخت انگلیس با عابران پیاده رو تصادف و سرانجام به دیوار برخورد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بنا به اظهارات پلیس لندن، ۵ نفر در این حادثه زخمی شده اند.

منابع بیمارستانی حال یکی از مجروحین این حادثه را وخیم گزارش کرده اند.

پلیس لندن اعلام کرد که راننده خودرو را بازداشت و تحقیقات درباره علل و عوامل این حادثه را آغاز کرده است.

تا کنون خبری مبنی بر تروریستی بودن حادثه امروزِ لندن منتشر نشده است.

لازم به ذکر است، در حالی که شب گذشته «نیوارولئان» آمریکا و «هایدلبرگ» آلمان نیز شاهد برخورد خودرو با عابران بود، تروریستی بودن هر دو آن ها نیز رد شده بود.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد خودرو با عابران در لندن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..