تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یورش 131 شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، از صبح یکشنبه تاکنون 131 شهرک‌نشین صهیونیست از سمت باب‌المغاربه به مسجدالاقصی یورش برده‌اند.

بر اساس این گزارش، شهرک‌نشینان در حالی به مسجدالاقصی و محوطه‌های آن یورش بردند که از حمایت شدید نظامیان صهیونیست برخوردار بودند.

رژیم صهیونیستی صبح امروز بعد از یورش شهرک‌نشینان باب‌المغاربه را بست.

در همین راستا، شیخ یوسف ادعیس وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین درباره حفاری‌های روزانه رژیم صهیونیستی در زیر مسجدالاقصی که با هدف تخریب آن صورت می‌گیرد هشدار داد.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر به دنبال جنگ دینی است تاکید کرد که این گونه اقدامات چیزی جز تجاوز و نقض آشکار قطعنامه‌های بین‌المللی که آخرین مورد آن قطعنامه یونسکو بود، نیست.

وزیر اوقاف فلسطین همچنین خواستار پیگیری قطعنامه‌های صادر شده درباره مسجدالاقصی و عدم اکتفا به صدور اینگونه قطعنامه‌ها شد.

وی از امت اسلامی و عربی خواست که برای رفع تهدیدات علیه الاقصی و مقدسات مسلمانان وارد عمل شوند.

گفتنی است که در سال 2016 میلادی، 14530 شهرک‌نشین صهیونیست اقدام به هتک حرمت مسجد‌الاقصی کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یورش 131 شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..