تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهداء 10میلیون تومان برای جهیزیه نوعروسان نیازمند به جای اسراف در نذر و احسان

ساعت: 19:04 منتشر شده در مورخ: 1395/12/08 شناسه خبر: 1049380

بازماندگان یک بانوی متوفی در اردبیل طبق وصیت او مبلغ 10 میلیون تومان پول نذر و احسان را به جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهداء کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، صفر توحیدی اظهار داشت: ترویج سنت‌های حسنه اسلامی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد در سطح جامعه است تا با یاری یکدیگر بتوانیم همبستگی اجتماعی را ارتقاء بخشیده و شادی بخش کانون خانواده‌های مستمند باشیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون خیران با مشارکت در «طرح کوثر» بیش از هشت میلیارد و 751 میلیون ریال به تامین کمک هزینه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت مساعدت کرده‌اند، گفت: کمک‌های مردمی در قالب این طرح نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته 182 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در سال 94 خیران بیش از سه میلیارد ریال به تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند کمک کرده‌اند، اظهار کرد: افزایش چشمگیر مساعدت‌های مردمی بیانگر اعتماد عمومی به کمیته امداد است.

توحیدی با اعلام اینکه در اقدامی خداپسندانه و در جهت عمل به دستورات دین اسلام، خانواده یکی از درگذشتگان اردبیلی بیش از 100 میلیون ریال را به عنوان کمک به تهیه جهزیه نوعروسان نیازمند به کمیته امداد اهداء کردند، بیان کرد: متوفی وصیت کرده بود تا هزینه‌های زائد و رسم و رسوم‌های بی مورد که در جامعه امروزی رواج پیدا کرده، به عنوان احسان برای امر خیر و خداپسندانه و تامین جهیزیه در اختیار نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد قرار گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه امیدواریم چنین اقدامات خداپسندانه‌ای که برای جلوگیری از اسراف و کمک به نیازمندان انجام می‌گیرد بیش از پیش در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: ترویج سنت‌های حسنه اسلامی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد در سطح جامعه بوده تا همبستگی اجتماعی را ارتقاء بخشد.

خبرهای مرتبط

http://azarsalam.ir/note/14220

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهداء 10میلیون تومان برای جهیزیه نوعروسان نیازمند به جای اسراف در نذر و احسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..