تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : درمان زود انزالی در مردان، ناامیدی به دلت راه نده

اگر در زمره افرادی قرار دارید که از اختلال زود انزالی رنج می برید و علاوه بر آسیب دیدن روابط زناشویی اعتماد به نفس تان کم شدن یافته گفته های دکتر صادق مینوی، روان پزشک را مطالعه کنید:

زود انزالی شایع ‌ترین اختلال جنسی آقایان است که عوامل جسمی و روحی نقش اساسی در بروز آن ایفاء می کنند. افرادی که استرس دارند یا در معرض اضطراب قرار می ‌گیرند به زود انزالی مبتلا می شوند. همچنین کسانی که در زمینه رابطه جنسی وسواس به خرج می دهند و کمال گرا هستند، از این رابطه لذت نبرند و از این اختلال رنج ببرند. به بیان دیگر، کنترل بیش از حد شرایط باعث بروز اختلال زود انزالی می ‌شود.

علاوه بر این، اختلال خواب، بی‌ اشتهایی و زود انزالی از جمله نتایج ابتلاء به افسردگی است. بنابراین برای تشخیص مناسب باید شرح حال کامل و مفصلی در اختیار روان پزشک قرار دهید تا علت بروز این اختلال مشخص شود.

علل‌ جسمانی بروز این اختلال عبارتند از: دیابت، تنگی و انسداد عروق، مصرف مواد مخدر و نوشیدن الکل.

درمان زودانزالی به دو روش دارویی و غیردارویی انجام می ‌شود. روش غیر دارویی توقف و شروع مجدد عمل جنسی با هدف به تاخیر انداختن انزال است. در روش دارویی نیز روان پزشک داروی ضد افسردگی تجویز می کند.

توصیه: هرگز برای درمان اختلال زود انزالی داروی ترامادل مصرف نکنید. این دارو به شدت اعتیاد آور است و از جمله عوارض مصرف خود سرانه اش بروز تشنج شدید است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : درمان زود انزالی در مردان، ناامیدی به دلت راه نده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..