تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : علائم افتادگی مثانه، دوران مجردی

'); d.write('

سوال:

افتادگی مثانه واسه دختران مجردم هست علتش چیه و درمانش چگونه است؟

جواب:

معمولا نداریم. بعلت بارداری و زایمان و شل شدن عضلات افتادگی اتفاق می افتد. شاید نشستن طولانی مدت سر دستشویی و زور زدن های مکرر باعث شده چنین احساس کنید. چه علامتی دارید؟ ورزش کگل برای افتادگی خفیف مثانه بسیار موثر است. باید عضلات کف لگن را منقبض و سفت کنید و به سمت بالا بکشید. اولین بار سر  دستشویی ادرار خود را نگه دارید تا متوجه شوید کدام عضلات را میگویم. در هرحالتی میتوان این ورزش را انجام داد نشسته خوابیده. عضلات را سفت کنید و ۱۰ ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. ۱۰ بار در روز این کار را انجام دهید.

زیباجو

'); d.write('



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : علائم افتادگی مثانه، دوران مجردی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..