تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورموسوی: پا پس نمی‌کشیم؛ دنبال سه امتیاز هستیم

پورموسوی: پا پس نمی‌کشیم؛ دنبال سه امتیاز هستیم

ورزش > فوتبال ملی - سرمربی استقلال خوزستان گفت تیمش به دنبال شکست دادن الجزیره امارات است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اکبر پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الجزیره امارات گفت: آمادگی مان خیلی خوب است و پس از برد برابر الفتح از نظر روحی روانی نیزدر شرایط خیلی خوبی هستیم. در این چند روز تمرینات خوبی در دوبی انجام دادیم و خدا را شکر مصدوم و محروم هم نداریم.
پورموسوی گفت: شناخت خوبی از حریف داریم و می دانیم با ۵۰ امتیاز در صدر جدول است و ۹ امتیاز با تیم دوم فاصله دارد و ۱۶ گل زده است و همچنین تاکنون ۵۳ گل زده و ۱۳ گل خورده نیز در کارنامه این فصلش است و مطمئنا با تیم خوبی بازی داریم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: تنها مشکل این است که ما نسبت به حریف بازی بین المللی کمتری انجام داده‌ایم و شاید از نظر تجربه بین المللی نسبت به الجزیره کمتر باشیم اما از آن جا که بازیکنانم بزرگ و سختکوش هستند، امیدوارم این نقیصه را با دوندگی و تلاش شان مانند همیشه جبران کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بارانی بودن هوای این جا می‌تواند روی بازی شما تاثیر بگذارد؟ بیان کرد: ما در استان و شهری زندگی می کنیم که آن جا اصلا به این صورت بارندگی نیست و طبیعتا کار کمی سخت خواهد بود اما بازیکنانم آماده‌اند تا با همت و تلاش، با امتیاز از این جا خارج شوند و مطمئنا بارندگی و سرما نباید روی بازیکنانم تاثیر بگذارد، چرا که واقعا به دنبال هدف بزرگ مان هستیم.
پورموسوی گفت: مطمئنا شکستی که الجزیره در دیدار نخست برابر لخویا متحمل شد چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند، چرا که تیم خوب و بزرگی است و باتوجه به این که می خواهد به ادامه مسابقات امیدوار باشد، طبیعی است که به دنبال سه امتیاز باشد. مطمئنا فردا بازی خوبی خواهد بود، چرا که ما هم اصلا پا پس نمی کشیم و تلاش می کنیم با امتیاز از بازی خارج شویم. بازی فردا جذاب و دیدنی خواهد بود، چرا که دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورموسوی: پا پس نمی‌کشیم؛ دنبال سه امتیاز هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..