تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام‌نویسی 15 داوطلب انتخابات میان دوره‌ای مجلس در روز نخست

به گزارش افکارنیوز،

 علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه از مجموع ثبت نام کنندگان 4 نفر در ستاد انتخابات وزارت کشور و 11 داوطلب در چهار حوزه انتخابیه نام نویسی کردند، گفت: از این تعداد نیز 4 نفر در اهر و هریس 2 نفر در مراغه و عجب شیر 4 نفر در اصفهان و یک نفر در حوزه انتخابیه بندرلنگه نام نویسی کردند.

پورعلی مطلق 4 داوطلب ثبت نام کننده در ستاد انتخابات کشور را نیز شامل یک داوطلب از اهر و هریس، 2 داوطلب از مراغه و عجب شیر و یک داوطلب از حوزه انتخابیه اصفهان برشمرد.

دبیرستاد انتخابات مسن ترین داوطلب از مجموع 15 داوطلب ثبت نام کننده را فردی 60 ساله از حوزه انتخابیه اصفهان با تحصیلات حوزوی و کم سن ترین داوطلب را فردی 36 ساله از حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر اعلام کرد.

وی گفت: از نظر سطح تحصیلات نیز به استثنای یکی از داوطلبان با تحصیلات حوزوی، بقیه دارای کارشناسی ارشد هستند.

انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام‌نویسی 15 داوطلب انتخابات میان دوره‌ای مجلس در روز نخست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..