تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاخص بورس 288 واحد آب رفت

شاخص بورس اوراق بهادار در هفتمین روز اسفند ماه سال 95، با ریزش 288 واحدی به پله 77 هزار و 574 واحدی سقوط کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 288 واحد کاهش به پله 77 هزار و 574 واحدی رسید.
              
در معاملات امروز تعداد 843 هزار و 445  سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 23 میلیون و 475 هزار ریال در بیش از 58 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.     
          
بر این اساس شاخص‌ قیمت (وزنی-ارزشی) 100 واحد، شاخص کل(هم‌وزن) 22 واحد، شاخص قیمت(هم‌وزن) 18 واحد، شاخص بازار اول 192 واحد، شاخص بازار دوم 686 واحد و شاخص آزاد شناور 307 واحد کاهش را تجربه کردند.    
              
نمادهای پر بیننده معاملات امروز سایپا، گروه دارویی برکت، ایران خودرو دیزل، گسترش نفت و گاز پارسیان، آسان پرداخت پرشین با روند منفی و نماد بانک ملت، کارخانجات تولیدی شیشه رازی با روند مثبت بوده است.
              
*معاملات بازار فرابورس:       
       
شاخص بازار فرا‌بورس با رشد بیش از یک واحدی به پله 866 واحدی رسید.  
              
در معاملات بازار فرا‌بورس تعداد 276 هزار و 960 سهم اوراق بهادار به ارزش 2 میلیارد و 226 میلیون و 170 هزار ریال در بیش از 28 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.  
              
در معاملات بازار فرابورس صنایع بهداشتی ساینا، آتیه داده پرداز، ریل سیر کوثر با روند صعودی و نمادهای  گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، ، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و تولید برق ماهتاب کهنوج با روند نزولی به کار خود پایان دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاخص بورس 288 واحد آب رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..