تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفته قرآن و عترت کرمان به کار خود پایان داد/ تجلیل از 56 برگزیده

گروه فعالیت‌های قرآنی: هفته قرآن و عترت استان کرمان صبح امروز به کار خود پایان داد و در آن از 56 برگزیده بخش‌های مختلف این هفته تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، هفته قرآن و عترت استان کرمان صبح امروز یکشنبه هشتم اسفندماه با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی این استان به کار خود پایان داد.
این هفته در ۱۵ جشنواره و ۳۵ موضوع برگزار و در آئین اختتامیه از ۵۶ اثر در بخش‌های پایان نامه‌های قرآنی، مقالات، هنرهای تجسمی، تلاوت، حفظ، داستان کوتاه، انشاء،‌ پایان‌نامه و مقاله، نمایش خیابانی، سرود، صنایع دستی، شعر و... از روز دوم تا هشتم اسفندماه برپا بود و برگزیدگان بخش‌های مختلف نیز با حضور معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد تجلیل شدند.
طی مدت زمان اعلام فراخوان برای ارسال آثار مجموعاً سه هزار و ۲۳۷ اثر برای شرکت در جشنوارهای متعدد این هفته، به دبیرخانه هفته قرآن و عترت استان کرمان ارسال شد.
از جمله ویژگی‌های این هفته تنوع و گستردگی موضوعات، تنوع آثار، پراکندگی برنامه‌ها در شهرستان‌های استان کرمان، مشارکت اکثر دستگاه‌های فرهنگی و ... بوده است. برنامه‌های قرآنی این هفته به میزبانی شهرهای کرمان، رفسنجان، بم، بافت، سیرجان، رفسنجان ، انار و کوهبنان برگزار شده است.
این هفته با برپایی ١٣ جشنواره و ١٣ عنوان برنامه با مشارکت نهادها و دستگاه‌های دولتی و فعالان فرهنگی و هنری استان برگزار شد، بر همین اساس نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «مشکات» در شهرستان کوهبنان، نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس و پوستر در بافت، مسابقات حفظ و تلاوت قرآن کریم و برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در شهرستان انار بخشی از این برنامه‌ها بوده است.
همچنین جشنواره تئاتر خیابانی یاسین در سیرجان، جشنواره شعر یاسین در رفسنجان برگزار شد، ضمن این که مسابقه تلویزیونی «یاسین» از سیمای مرکز کرمان در ایام برپایی هفته قران و عترت پخش شد.
بر اساس این گزارش در بخش مسابقات قرآن که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برگزار شد، مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نهایی و دو گروه سنی بالای پانزده سال و زیر پانزده سال برگزار شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفته قرآن و عترت کرمان به کار خود پایان داد/ تجلیل از 56 برگزیده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..