تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت های هوشمند Watch 2 و Watch 2 Classic هوآوی رسماً معرفی شدند [در حال به روز رسانی]

همان طور که انتظار می رفت، هوآوی در جریان رویداد خبری اش در کنگره جهانی موبایل و در کنار تلفن همراه پرچمدار P10، از ساعت های هوشمند جدیدش نیز رونمایی کرد.

این دو محصول که Huawei Watch 2 و مدل Classic نام گرفته اند، قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری متعددی را عرضه می کنند که از میان آنها می توان به ارتباط LTE (فقط در مدل Watch 2)، جی پی اس، حسگر ضربان قلب و NFC برای پشتیبانی از اندروید پِی اشاره کرد.

طراحی این دو محصول در مقایسه با نسل قبلی اسمارت واچ های این کمپانی چینی، حالتی اسپورت تر به خود گرفته اما با وجود نمایشگر مشابه 1.2 اینچی، ضخیم تر و سنگین تر شده اند. مدل های جدید با ضخامت 12.6 میلیمتر، دو میلیمتر ضخیم تر از قبل هستند.

هر دو ساعت هوشمند مورد بحث به دو دکمه سخت افزاری، میکروفون و اسپیکر مجهز هستند. هوآوی می گوید باتری 420 میلی آمپر ساعتی این محصول می تواند تا دو روز کاربر را همراهی کند، که نسبت به نسل قبلی پیشرفت قابل توجهی محسوب می گردد.

هممچنین با فعال کرده حالت کم مصرف موسوم به «حالت ساعت» (watch mode) می توان به مدت 25 روز متوالی اما فقط به عنوان ساعت عادی و گام شمار از آنها استفاده نمود.

مدل Watch 2 بدنه ای پلاستیکی دارد و از ارتباط LTE پشتیبانی می کند، هرچند نسخه ای بدون این قابلیت و صرفاً با پشتیبانی از وای-فای نیز عرضه خواهد شد. مدل Watch 2 Classic بدنه فلزی داشته اما فاقد ارتباط LTE است.

بندهای هر دو اسمارت واچ جدید هوآوی قابل تعویض بوده و مدل کلاسیک از بند با کیفیت تری که ترکیب چرم و پلاستیک است، برخوردار شده. همچنین بر اساس گواهی IP68، هر دو ساعت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند.

گفتنیست حسگر ضربان قلب این ساعت های هوشمند دائماً به سنجش مشغول است و نرم افزار Fit هوآوی نیز می تواند ضمن پایش سلامت کاربر، برنامه تمرینی متناسب با اهداف و عملکرد جسمانی شخص به او ارائه دهد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه Watch 2 و مدل کلاسیک آن از سوی هوآوی اعلام نشده، اما احتمالاً طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه خواهیم شنید. در ادامه می توانید جدول مقایسه مشخصات این دو ساعت هوشمند را مشاهده نمایید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت های هوشمند Watch 2 و Watch 2 Classic هوآوی رسماً معرفی شدند [در حال به روز رسانی]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..