تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوآوی از P10 و P10 پلاس رونمایی کرد

هوآوی امروز در نشست مطبوعاتی خود در کنگره جهانی موبایل از دو موبایل پرچمدار P10 و P10 پلاس پرده برداشت. موبایل کوچکتر دستگاهی است ۱۴۵ گرمی در حالی که نسخه پلاس وزنی برابر با ۱۶۵ گرم دارد. علت وزن بیشتر نمونه پلاس، اندازه بزرگ تر آن و همچنین نمایشگر بزرگتری است که هوآوی در آن به کار گرفته است.

نسخه استاندارد محصول مورد بحث به صفحه نمایشی ۵.۱ اینچی با رزولوشن تمام اچ دی تجهیز شده در حالی که مدل پلاس از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن 2K بهره می برد. لازم به اشاره است که هر دو موبایل از پوشش محافظ گوریلا گلس ۵ روی شیشه نمایشگر بهره می برند.

چیپستی که هوآوی در پرچمدارهای جدیدش به کار گرفته از یک نوع و «های سیلیکون کایرین ۹۶۰» است. این چیپست به یک پردارنده ۸ هسته ای مجهز شده و از چهار هسته کورتکس A73 و چهار هسته کورتکس A53 تشکیل شده. در این میان نمونه استاندارد پی ۱۰ دارای ۴ گیگابایت رم است در حالی که نسخه پی ۱۰ پلاس، دارای دو نمونه خواهد بود که رم ۴ و ۶ گیگابایتی خواهد داشت.

حافظه داخلی نمونه استاندارد هم ۶۴ گیگابایتی ذکر گشته در حالی که نسخه پلاس، دارای نمونه های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی است و نمونه ای که از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار باشد، ۶ گیگابایت هم رم دارد.

هوآوی پس از تجربه موفقی که از همکاری با برند آلمانی «لایکا» داشت، یک بار دیگر با این شرکت همراه شده تا دوربینی در سطح عالی را به کاربرانش هدیه دهد. پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس از دوربین های یکسانی بهره می برند؛ دوربین هایی دوگانه که باز هم مهر لایکا را به نمایش می کشند.

شرایط دوربین دوگانه در پشت دستگاه به این صورت است: یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور دوم ۲۰ مگاپیکسلی که تصاویر تک رنگ ثبت می کند. در این میان هوآوی می گوید که دیافراگم دوربین اصلی در پی ۱۰ پلاس f/1.8 است در حالی که در پی ۱۰ به f/2.2 می رسد. دوربین جلوی هر دو دستگاه هم ۸ مگاپیکسلی بوده و هوآوی فعلا توضیح بیشتری در این رابطه نداده است.

نکته لازم به ذکر، حضور حالت «Portrait» در دوربین هر دو موبایل است. اگر به خاطر داشته باشید این ویژگی ابتدا در آیفون ۷ پلاس از راه رسید و حالا هوآوی این ویژگی را در اختیار کاربران موبایل های خود هم می گذارد. (در این حالت سوژه اصلی فوکوس می شود اما پس زمینه او، حالتی تار با به اصطلاح بوکه به خود می گیرد؛ گویی تصویر با یک دوربین حرفه ای ثبت شده نه یک دوربین موبایل.)

شرکت چینی هوآوی برای P10 از باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری بهره گرفته در حالی که باتری P10 Plus به ۳۷۵۰ میلی آمپر می رسد. هوآوی همچنین خبر می دهد که هر دو موبایل به تکنولوژی «Huawei Super Charge» یا شارژ سریع هوآوی مجهز هستند. مشخصات این بخش هم هنوز به شکل کامل مطرح نشده و معلوم نیست که باتری هوآوی پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس در چه مدت زمان کاملاً شارژ می شود. در این میان هوآوی هر دو دستگاه را نیز به رابط کاربری «اموشن» نسخه ۵.۱ مجهز کرده که دربرگیرنده اندروید ۷.۰ است.

این نوشته در حال به روز رسانی است و تا دقایقی دیگر تکمیل می شود...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوآوی از P10 و P10 پلاس رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..