تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ال جی جی 6 در چه تاریخی و با چه قیمتی عرضه می شود؟

با معرفی پرچمدار تازه جی 6، ال جی تا حدی سنت شکنی کرد و از عرضه موبایلی با باتری قابل تعویض فاصله گرفت و در عین حال به استفاده از مواد با کیفیت فلزی و شیشه ای روی آورد.

جی 6 بدون شک یکی از زیباترین موبایل های سری G کمپانی کره ای است که با نمایشگر 5.7 اینچی و پشتیبانی از دالبی ویژن و نسبت ابعاد نمایشگر 2:1، می تواند برای سال ها جذابیت خود را حفظ کند.

گذشته از مشخصات سخت افزاری جی 6 و دلایلی که سبب می شود هر کاربری نسبت به خریدش ترغیب گردد، پرچمدار تازه ال جی قرار است از روز 2 الی 9 مارس (12 الی 19 اسفندماه) برای پیش خرید در دسترس قرار گیرد و عرضه آن از روز 20 اسفندماه در سراسر جهان آغاز می شود.

با وجود مشخص شدن زمان عرضه ال جی جی 6، کره ای ها هنوز به صورت دقیق صحبتی درباره قیمت این پرچمدار به میان نیاورده اند اما می توان حدس زد که دستگاه با قیمتی بین 649 الی 699 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ال جی جی 6 در چه تاریخی و با چه قیمتی عرضه می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..