تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأیید دومین آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت

به گزارش سخت ‌افزار، در آخرین کنفرانس ایگنایت در استرالیا، یک جدول زمانی از دومین آپدیت ویندوز ۱۰۰ از مایکروسافت به بیرون درز کرد. در این اسلاید به نظر می‌رسید که زمان تولید و در دسترس قرار گرفتن این آپدیت سال ۲۰۱۸ خواهد بود. البته میتوان اینگونه برداشت که ۲۰۱۸ زمان برآورد شده برای گسترده شدن این آپدیت است، نه زمان واقعی شروع این بروزرسانی. مایکروسافت تاکنون هیچگونه جزئیاتی از این آپدیت بروز نداده است. این غول نرم افزاری، ویژگی جدید People Bar را از Creators Update حذف کرده است، به طوریکه این احتمال وجود دارد در آپدیت دوم از آن رونمایی شود. همچنین انتظار میرود که ویندوز ۱۰ در آپدیت دوم در سال آینده، شامل تغییرات ظاهری بسیار جالبی باشد که این طراحی مجدد در ادامه پروژه تازه برپا شده ی “نئون” است. انتظار میرود در ماه می، در کنفرانس توسعه دهندگان Build 2017 اخبار بیشتری از جزئیات آپدیت دوم و پروژه نئون از شرکت مایکروسافت شنیده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأیید دومین آپدیت بزرگ ویندوز ۱۰ توسط مایکروسافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..