تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چه کسی «برانکو» و «کی‌روش» را به جان هم انداخت؟!

برانکو ایوانکوویچ آدمی نیست که بخواهد قدرت فنی همکارانش را زیر سؤال ببرد. او ویژگی‌های اخلاقی خاصی دارد. وقتی بازیکنش بزرگترین اشتباه را در زمین می‌کند، از او دفاع می‌کند و جلوی رسانه‌ها پشتش درمی‌‌آید.

نمونه بارزش هم سوشا مکانی بود. او یکی از عوامل از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس در فصل قبل بود ولی برانکو در سراسر مصاحبه‌هایش به دفاع از این بازیکن پرداخت. همین امسال در شهرآورد برگشت که استقلال برد، ماهینی بد عمل کرد ولی برانکو به دفاع از او هم پرداخت. پس برانکو آدمی نیست که بخواهد در مسائل فنی کسی را تخریب کند.

به همین دلیل هنوز برای همه سؤال است که چرا این مربی، عملکرد فنی کی‌روش را زیر سؤال برد و گفت تمریناتش به شکلی است که وقتی بازیکنانش از اردوی ایران برمی‌گردند، اضافه‌وزن دارند. برانکو هیچ‌گاه در مصاحبه‌هایش چنین حرفی نزده و هواداران فوتبال مطمئن هستند که در آینده هم چنین حرفی نخواهد زد چون اصولاً او چنین عاداتی ندارد. برای همه سؤال است که چرا برانکو وقتی درباره کی‌روش مصاحبه می‌کرد، چیزی متفاوت‌تر از تمام مصاحبه‌هایش می‌گفت.

این سؤال برای کی‌روش هم پیش می‌‌آید. سرمربی تیم ملی معتقد است عده‌ای هستند که از نظر فکری روی برانکو تأثیر می‌گذارند. آنها امسال با توجه به شغلی که دارند، عملکرد بدنی بازیکنان پرسپولیس را به اطلاع برانکو می‌رسانند. برانکو با این افراد نشست و برخاست زیادی دارد و گویا آنها بودند که اخیراً پس از آنالیز وضعیت بدنی بازیکنان پرسپولیس، به برانکو گفتند که بازیکنانش اضافه‌وزن دارند! این در حالی است که خود بازیکنان پرسپولیس منکر این موضوع شدند و می‌گفتند اطلاعاتی که به ‌دست برانکو رسیده، درست نیست. بین خودمان باشد اما طرفی که «برانکو» را اولین بار به جان کارلوس کی‌روش انداخت و باعث شد ملی‌پوشان پرسپولیس دیپورت شوند، به شغل شریف پزشکی اشتغال دارد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چه کسی «برانکو» و «کی‌روش» را به جان هم انداخت؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..