تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم‌های فوتسال انصار و چرم وحید راهی لیگ دسته اول شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛پرونده مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه‌های استان قم شنبه شب بسته شد و تکلیف تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته اول از یک سو تیم‌های سقوط کننده از این مسابقات مشخص شد.
 
در هفته پایانی مسابقات ابتدا منتظران با حساب ۵ بر یک از سد المپیاد گذشت تا  هم خود در لیگ دسته دوم ماندگار شود و هم زمینه را برای سقوط تیم فوتسال المپیاد فراهم کند و المپیاد، تیمی که در گذشته در بالاترین سطح فوتسال استان قم قرار داشت اکنون به زیر گروه لیگ ۲ سقوط کرده است.
 
در بازی دوم تیم فوتسال شهید رئیس کرمی به در عین ناباوری مرصاد را شکست داد تا با توجه به شکست المپیاد راهی دیدار پلی آف بقا مقابل نماینده توابع استان یعنی قلعه چم شود.
 
تیم فوتسال هنر جو که در انتظار معجزه برای صعود بود تمام توان خود را به کار گرفت و با نتیجه ۸ بر ۳ از سد مهدیار گذشت اما این برد پر گل هم برای هنرجو راهگشا نبود و هنرجو حتی با این پیروزی هم نتوانست جواز صعود به دسته اول را کسب کند.
 
در حساس‌ترین بازی هفته پایانی نیز هم چرم وحید به مصاف تیم اعتماد ملی رفت که تنها یک امتیاز یا باخت با حداقل گل برای این تیم کافی بود که در این بازی هم بانک ملی دو بر یک از سد چرم وحید گذشت تا چرم به عنوان دومین تیم به لیگ دسته اول صعود کند.
 
نکته قابل توجه این بازی این بود که تیم فوتسال چرم وحید در ۴ دقیقه پایانی در حالی که ۲ بر یک از حریف خود عقب بود توپ را در زمین خود حفظ می‌کرد زیرا اگر ۲ گل دیگر دریافت می‌کرد شانس صعود را از دست می‌داد و بانک ملی نیز که از حریف پیش بود در زمین خود مانده و پیشروی نمی‌کرد تا در نهایت این مسابقه با برتری اعتماد ملی خاتمه یابد.
 
در آخرین بازی این فصل نیز، تیم فوتسال انصار  با توجه به شکست چرم وحید قهرمانی خود را مسجل می‌دید و مربی و چند بازیکن خود را به همراه نداشت در بازی تشریفاتی ۶ بر ۵ مغلوب الوند شد اما به مقام قهرمانی رسید.
 

 بختیاری، سعادت الیاسی،  نوروزی،  جوکار،  غفار زاده،  جعفری، خدامی،  کاوندی، نظری،  حسینی، امینی و آزادان فر بازیکنان تیم انصار در این مسابقات بودند و این تیم با هدایت فرید نقش بند و با مدیریت  ناصری و صفری در این مسابقات قهرمان شد.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم‌های فوتسال انصار و چرم وحید راهی لیگ دسته اول شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..