تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«هامون» جان دوباره گرفت

کد خبر: ۴۸۷۶۳۰

۱۷۲  بازدید

هامونبه دلیل قرارگرفتن در منطقه ‌ای کم‌ آب، به عنوان یکی از مهمترین منابع آبی شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان و استان کرمان به شمار می‌ رود.

خبرگزاری ایرنا: جازموریان از شرق به غرب در حدود 300 کیلومتر طول و از شمال به جنوب در محدوده ‌ای به عرض 100 مترمربع گسترده و بیش از نیمی از این تالاب در استان کرمان واقع شده است. این پهنه آبی به وسیله رودخانه هلیل رود در کرمان و رودخانه بمپور سیستان و بلوچستان (در شرق تالاب جازموریان) تغذیه می‌ شود.

این دریاچه به دلیل قرارگرفتن در منطقه ‌ای کم‌ آب، به عنوان یکی از مهمترین منابع آبی شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان و استان کرمان به شمار می‌ رود.

«هامون» جان دوباره گرفت  «هامون» جان دوباره گرفت  «هامون» جان دوباره گرفت  «هامون» جان دوباره گرفت  «هامون» جان دوباره گرفت  «هامون» جان دوباره گرفت  «هامون» جان دوباره گرفت  «هامون» جان دوباره گرفت  «هامون» جان دوباره گرفت  «هامون» جان دوباره گرفت 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««هامون» جان دوباره گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..