تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشای برنامه‌های محرمانه مراسم درگذشت ملکه انگلیس

افشای برنامه‌های محرمانه مراسم درگذشت ملکه انگلیسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی استار؛ در سال ۲۰۰۴، یک کیف و لپ تاپ حاوی برنامه‌های محرمانه از "استوارت نیل"، مسئول مطبوعاتی کاخ باکینگهام به سرقت رفت. یکی از برنامه‌ها با نام رمز "عملیات پل لندن" مشخص شده بود و به تشریح تدابیر طبقه بندی شده مراسم مرگ ملکه الیزابت دوم می‌پرداخت.

بر اساس این طرح، در مراسم درگذشت ملکه، کاخ باکینگهام ۱۲ روز عزای عمومی اعلام خواهد کرد. یک سایت ویژه برای انتشار اخبار لحظه به لحظه راه‌اندازی می‌شود.

در روز مرگ ملکه، خبرگزاری‌های انگلیس از جمله تمامی شبکه‌های بی بی سی به مدت ۲۴ ساعت صرفا به مخابره اخبار مربوط به درگذشت ملکه و بسته‌های خبری از پیش ضبط شده درباره وی خواهند پرداخت و برنامه‌های عادی خود را لغو می‌کنند. هنگامی که آخرین پادشاه انگلیس در سال ۱۹۵۲ درگذشت، برنامه‌های کمدی بی بی سی به طور کامل کنار گذاشته شد.

در بخش دیگری از طرح "عملیات پل لندن" آمده است: جسد ملکه در سالن اصلی "وست مینیستر" به مدت ۳ روز قرار می‌گیرد؛ این زمان برای خاندان سلطنتی انگلیس ۳ روز بوده و احتمال دارد در مورد ملکه الیزابت دوم افزایش یابد. جمعیت عزاداران با حضور در خیابان مقابل کاخ باکینگهام، با تقدیم دسته گل، مراتب احترام خود را به جا می‌آورند.

پس از اعلام مرگ ملکه، شورای جانشینی سلطنت، شاه جدید را معرفی می‌کنند، ولی زمان تاجگذاری به چند ماه پس از مرگ ملکه موکول خواهد شد.


انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشای برنامه‌های محرمانه مراسم درگذشت ملکه انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..